Post by ekovhohosa on Feb 28, 2022 14:50:09 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Draw a Stickman: EPIC 2 Pro ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Draw a Stickman: EPIC 2 Pro IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ lisätä resurssien hakkerointia ▞▞▞
▞▞▞ Draw a Stickman: EPIC 2 Pro 2022 version ▞▞▞
Peli ei edes toimi
Juuri ostettu peli, eikä se pysy auki tarpeeksi kauan pelatakseen
Annan sinulle vain kolme, koska kolmannen luvun lopussa koneen musteen ylivuoto jäätyy, kun se tulee alas. Ole hyvä ja korjaa!
Ostin täyden version ja ostin myös draw a stickman epic 2:n, enkä pidä siitä, joten voinko saada hänet palauttamaan rahasi.🙏💓😫🙏🙏💓
Draw a Stickman: EPIC 2 Pro Kalandjátékok sxe
Se lataa otsikkonäytön, mutta ei mene pidemmälle, se on todella ärsyttävää
Vituttaa tämä paska
Piirrä keppimiehen selviytymistila pls
Ostin tän pelin tää on tosi hyvä peli !!!!!!!😎😉😃😆🤗😄😁🙄
Melkein se piti vain ladata sanomatta Saatavilla. Ja voitko myös tehdä 3:n ja tehdä sen ilmaiseksi!
hei hitcents koska pelasin flash-peliäsi, luulen päivittäväni sen, eikä peliä voi enää lisätä? olen tylsistynyt, kun poistin sen.. (p.s. annan 2 tähteä, koska se on hauskaa)
Draw a Stickman: EPIC 2 Pro Avontuur uvmp
Syötti ja kytkin. Maksoin tästä jokin aika sitten. Nyt päivityksen jälkeen on HARKEA VILKKUVA MAINOSPAINIKE, jolla voi ostaa toisen pelin, kun olen jo maksanut TÄMÄN. He lisäsivät tämän roskat sen jälkeen, kun olin jo maksanut versiosta, jossa sitä ei ollut. Ja sitä ei voi piilottaa tai sammuttaa tai sanoa, että et ole kiinnostunut. Tämä on ensimmäinen kerta, kun joudun murtamaan APK:n, josta olin jo maksanut. Ei varmasti osta muita.
Tein kaikki luvut ja olen juuttunut yhteen, tarvitset jääkynän, enkä saa sitä
Se on niin vaikeaa, että jäin jumiin tasolle kuusi, mutta se on silti niin siistiä ostaa se.
Olen matkapuhelimella ja käärmeen kallossa ei ole pehmeää laatikkoa, joka lukitsee sinut paikalleen
Tiedän pelin liiankin hyvin. Mutta yksi kysymys jää.. Miksi 2 sivua on jäljellä? Mahtava peli!
Miksi en näe sitä?
Sen yläpuolella
Rahani menevät hukkaan, siksi pelaan parhaiten!
Mabey voit tehdä stick man eepos 3
Tämä peli on joitain rakkaimmista muistoistani puhelimen kanssa ja tämä peli on minulle lapsuus, peli on edelleen loistava ääniraita tavallaan boppia ja sanon vain, että sinun pitäisi pelata sitä, jos etsit seikkailupeliä ei ole Minecraft tai Terraria
Saan jatkuvasti vikoja
Huonoin peli koskaan, jonka sain pehmeästi lukittua pelin 1. tasolle
Draw a Stickman: EPIC 2 Pro Äventyr qsux
Peli on todella hauska ja nautinnollinen, mutta vain yksi ongelma, jota et voi ladata piirustuksia galleriasta, se vain kertoo minulle, että voin käyttää taidetta, mutta kun siirryn luonnoskirjaani, en näe kyykkyä. Korjaa tämä virhe ja annan sille parempi arvostelu
Ei lataudu enää.
En pääse enää peliin!!!! Ostin täyden version. Plz hlp
Se on super mahtavaa, pidin pelistä ja nautin siitä todella 😊☺️
Sain pelin eilen ja sain sen valmiiksi, sinun pitäisi lisätä tasoja, jotta siinä voisi olla enemmän tarinoita
Mahdoton pomo sammakot, en voi tappaa niitä, se on niin voi luoja
En edes pystynyt pelaamaan sitä ja kun painoin palautuspainiketta, se ei antanut minulle rahojani takaisin, joten en tiedä mitä tehdä nyt, koska en voi soittaa hänelle tai tehdä mitään kaatumispeliä, jota ei kannata ostaa. ei pystynyt edes pelaamaan peliä
Draw a Stickman: EPIC 2 Aventura tze
En voi palauttaa sitä saadakseni rahojani takaisin
Maksoi tästä ja se sanoi, että lataus ei onnistu. Yritettiin useita kertoja samaan tulokseen. 😕
Ostin pelin, mutta se ei anna pelata kaikkia tasoja, vaan se sanoo, että päivitä täysversioon. EN MAKSAA UUDELLEEN. Korjaa tämä, niin saat 5 tähteä.
Rakastan tätä peliä niin paljon! niin riippuvuutta aiheuttavaa
Rakastin, että peli sai kaikki keräilytarvikkeet, mutta toivon vain, että olisi enemmän kuin pelin jälkeinen
Se on hieno peli, mutta pelini ei toimi kunnolla, kaikki piirrokset ovat sekaisin. Anteeksi kirjoitusvirheet.
Fruit Ninja® Arcade rwzk