Post by ekovhohosa on Feb 28, 2022 15:20:41 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Memes Wars ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Memes Wars IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi glitch kultaa ▞▞▞
▞▞▞ Memes Wars 2022 version ▞▞▞
HYVÄ MUTTA PARAS!
Liian paljon viivettä
Se on hyvä peli, mutta tarvitsen jotain autoshoot-painikkeen kaltaista, koska joka kerta kun kuvaan, kaipaan niin ilmeisesti, lisää automaattinen kuvauspainike
liikaa mainoksia... vihaan tätä peliä
Se on niin hyvä peli, se on mielenkiintoinen n rentouttava vain minulle se vain peli, jossa ammutaan sininen joukkue vastaan punainen joukkue, mutta heillä on pluspainike, jota napsauttamalla se näyttää kaiken synnyttävän, kuten lentokoneen, autot ja rakennukset ja enemmän.
Vihaan tätä peliä, se potkaisee minut koko ajan 👎👎👎👎👎👎👎😡😡😡😡😡😡😡😡😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤😤 😤😤😤😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😤😤😡😤😤😡😤😤😡
Se on erittäin viihdyttävää, skinit ovat hauskoja, kaikki on täydellistä, se on erittäin hyvä peli.
Tämä peli vie aikaa, minkä vuoksi rakastan tätä peliä. Nahat näyttävät todella hauskoilta. Ystäväni Joseph kertoi minulle tästä pelistä, joten pelasin sitä enkä voi lopettaa. Tämän täytyy olla maailman tunnetuin peli. (minun mielestäni)
Super hyvä peli wooow natahakinlokoroooossss
Todella hyvä kantsii lataa
Memes Wars Acción zrsv
Memes Wars Jangovar myng
Siitä on 4 vuotta, ja on niin hauskaa pelata, pls lisää peliin jotain
Voitko laittaa väkijoukot takaisin halloween-väkijoukot, pls laittaa ne takaisin, jotta sinulla on hauskempaa
Vau..
Minulla ei ollut paljon kokemusta.
Toinen on hyvä, mutta tämä peli on parempi. Siellä on enemmän aseita, autoja ja lemmikkejä, siksi tämä peli on parempi kiitos 😊.
Memes Wars ایکشن pcpa
En pidä pelistä, mutta se on silti hyvä ja miksi peli pakottaa minut käyttämään roska-cowboy-hattua
Oli hauskaa, että sain noin 10 ystävääni sen, mutta niin pitkän ajan kuluttua siitä tulee tylsää, mutta se on hauskaa ja mukavaa ajanhaaskaa.
Memes Wars 動作 wgv
Se on hauskaa, mutta hieman tylsää ja kolikoiden saaminen kestää hetken, joten valmistaudu pitkään odottamiseen
Ei hallittavissa, mutta peli on täydellinen
Pidän tästä pelistä
Siis niin hyvä mul on jo kaikki jutut mitätässä pelissä mulla on kaikki aseet ja autot ja lentokoneet ja petsit ja tyypit ja hatut ja mulla on raha nyt 791200 ja kengät ja mopot :-) :-)!!€€ mä oon level 7 vaikka on jo kaikki pelin jutut
Bendy and the Ink Machine Pustolovske igre qnzp
aivan liian maukkaita mainoksia
Kaverit eivät pelaa tätä peliä, tämä peli jumittaa puhelimen. Vihaan tätä peliä..............👎👎👎👎👎👎
MIKSI TÄSSÄ PELILLÄ ON UUSI PÄIVITYS?
Pidän pelistä. PVP on mahtava, ja joskus on hauskaa vain seurata ympäriinsä. 1 Asia, jota pelintekijä voi tehdä vain pyörittämällä sen voi mennä ylös ja alas.
Ihan ok peli
Ihan OK mut tarvihtis vähän lisää realistisuutta.☺
Roskakorigrafiikan roskalaatuinen roskakorjaa pelisi opettele tekemään pelejä 🤦
se ei anna sinulle mahdollisuutta ampua ketään
se kaatuu paljon ilman syytä
Paras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Parhaat
erittäin siistiä, hauskaa ja hauskaa.plz download.this peli on paras.way parempi kuin muut pelit.helppo ansaita rahaa.jatka tehdä tästä pelistä mahtava😀😀😀
Lisää uusia aseita ja tee Capture the flag -tila sekä uusia autoja ja lemmikkisusia ja uusia karttoja.